Ευρωβουλή

papadakis.JPG

 

 

 

 

 

 Κώστας Παπαδάκης

Γεννήθηκε στην Αθήνα και είναι 39 ετών. Είναι κοινωνικός λειτουργός, μέλος της Γραμματείας της ΚΕ του ΚΚΕ και του Τμήματος Διεθνών Σχέσεων της ΚΕ, υπεύθυνος για θέματα Ευρώπης.

 

 zarianopoulos.jpg


 

 

 

Σωτήρης Ζαριανόπουλος

Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη και είναι 53 ετών. Είναι τραπεζοϋπάλληλος, μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΓΣΕΕ και της Εκτελεστικής Γραμματείας του ΠΑΜΕ.

 

 
 
Λεωφ. Ηρακλείου 145, 14231 ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ
τηλέφωνο:  2102592111, fax: 2102592298

 

 

Συγκεντρωτικά Αποτελέσματα Ευρωεκλογών:

  2009 2004 1999 1994
Κόμμα % Ψήφοι Έδρες % Ψήφοι Έδρες % Ψήφοι Έδρες % Ψήφοι Έδρες
K.K.E. 8,35 428.283 2 9,48 580.396 3 8,67 557.365 3 6,29 410.741 2
N.Δ. 32,29 1.655.636 8 43,01 2.633.574 11 36,00 2.314.371 9 32,7 2.133.372 9
ΠA.ΣO.K 36,65 1.878.859 8 34,03 2.083.327 8 32,91 2.115.844 9 37,6 2.458.619 10
ΣYN 4,7 240.898 1 4,16 254.447 1 5,16 331.928 2 6,25 408.066 2
ΛΑ.Ο.Σ. 7,15 366.615 2 4,12 252.429 1 - - - - - -
Οικ. Πρ.
3,49 178.964 1 - - - - - - - - -
ΔH.K.KI. - - - - - - 6,85 440.191 2 - - -
ΠΟΛ.ΑΝ. - - - - - - - - - 8,65 564.778 2

 

Αναλυτικά αποτελέσματα...
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ Ε.Ο. ΤΟΥ ΚΚΕ - ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ THN ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟΥΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥΣ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ
06/06/18

Ερώτηση της Ευρωκοινοβουλευτικής Ομάδας του ΚΚΕ για την απεργία των εργαζομένων στους σιδηρόδρομους στη Γαλλία.

Το σχέδιο της κυβέρνησης Μακρόν για την ιδιωτικοποίηση των σιδηροδρόμων που υλοποιεί την πολιτική της ΕΕ για απελευθέρωση της αγοράς των μεταφορών, καταγγέλλει με ερώτησή του προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή ο ευρωβουλευτής του ΚΚΕ Σωτήρης Ζαριανόπουλος, στηρίζοντας τα δίκαια αιτήματα της απεργίας των εργαζομένων στη Γαλλία.

Στην ερώτησή του αναφέρονται συγκεκριμένα τα παρακάτω:

«Οι εργαζόμενοι στους Γαλλικούς Σιδηροδρόμους, με την αλληλεγγύη πολλών συνδικάτων από τη Γαλλία και άλλες χώρες, απεργούν ενάντια στο σχέδιο Μακρόν για μετατροπή των Σιδηροδρόμων σε Ανώνυμη Εταιρία, χτύπημα των εργασιακών δικαιωμάτων (άρση μονιμότητας, συμβάσεις ιδιωτικού δικαίου, μειώσεις μισθών και ημερών αδείας, αύξηση ορίων συνταξιοδότησης κ.λπ.) σηματοδοτώντας συνολική αντεργατική επίθεση με κατάργηση των συλλογικών συμβάσεων, ευέλικτη εργασία κλπ.

Η απελευθέρωση της αγοράς των μεταφορών, ο ανταγωνισμός με κριτήριο το κέρδος, προωθείται με την ευρωενωσιακή πολιτική μεταξύ άλλων και με ιδιωτικοποίησή τους όπως δείχνει η εμπειρία της Ελλάδας με την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΕΛ.

Αυτή η πολιτική εκτός από χτύπημα των εργασιακών δικαιωμάτων προϋποθέτει οικονομική επιβάρυνση των επιβατών με αύξηση τιμολογίων, επιβάρυνση του λαού με χρέη της εταιρίας, αλλά και επικίνδυνη επιδείνωση των συνθηκών ασφάλειας μεταφορών για λόγους κόστους όπως αποδεικνύει η εμπειρία ιδιωτικοποίησης των Βρετανικών σιδηροδρόμων με πάνω από 70 νεκρούς μετά από αυτή, όπως αναφέρει το συνδικάτο σιδηροδρομικών Cheminots De Versailles.

Ερωτάται η Επιτροπή :

Πώς τοποθετείται στο αίτημα των Γάλλων εργαζόμενων:

- για απόσυρση του νόμου Μακρόν και να μη γίνουν οι σιδηρόδρομοι Ανώνυμη Εταιρία, να μην απελευθερωθούν οι μεταφορές;

- να προσληφθούν με πλήρη δικαιώματα οι εργολαβικοί εργαζόμενοι;

- για συλλογική σύμβαση εργασίας με διασφάλιση όλων των σημερινών εργασιακών δικαιωμάτων, βελτίωση των όρων εργασίας και μισθών;».

 
 
 
JSN ImageShow by JoomlaShine.com
 
Copyright © 2011 kke.gr