ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ

Η ΛΑΡΚΟ είναι η μοναδική Επιχείρηση στην Ευρωπαϊκή Ένωση που παράγει κράμα σιδηρονικελίου μέσα από την επεξεργασία δικών της εγχώριων μεταλλευμάτων (λατερίτες). Το πυρομεταλλουργικό εργοστάσιο στη Λάρυμνα έχει δυνατότητα παραγωγής 60 τόνους νικελίου/ ημέρα, δηλαδή 1.800.000 δολάρια/ ημέρα.

Η χώρα μας έχει στο υπέδαφος της το 90% των καταγεγραμμένων κοιτασμάτων νικελίου σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση, τα αποθέματα των οποίων καταγράφονται σε 2 εκατομμύρια τόνους νικελίου, δηλαδή 60 δις δολάρια.

Η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας ως συνέχεια των προηγούμενων κυβερνήσεων και στη βάση των κατευθύνσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης με το νόμο 4664/2020 που ψήφισε, προωθεί την παραπέρα ιδιωτικοποίηση και εκποίηση της ΛΑΡΚΟ σε κομμάτια χωρίς να υπάρχει διασφάλιση για τη συνέχιση της ενιαίας λειτουργίας της και την ανάπτυξή της σύμφωνα με τις δυνατότητες που έχει.

Οι θέσεις των εργαζομένων που τρία χρόνια είναι στο δρόμο αναδεικνύοντάς τες και τις έχουν καταθέσει μάλιστα τρεις φορές στο κοινοβούλιο, επιβεβαιώθηκαν με τον πιο τραγελαφικό τρόπο.

Τα τελευταία τρία χρόνια σπαταλήθηκαν πάνω από 100 εκατομμύρια ευρώ από τον κρατικό προϋπολογισμό και τις περικοπές στην μισθοδοσία των εργαζομένων. Έγινε ωμή κλοπή στο μόχθο των εργαζομένων, των μικρών αυτοαπασχολούμενων, κατακρεουργήθηκαν τα δικαιώματά τους, απαξιώθηκαν εγκαταστάσεις και εργαζόμενοι.

Τρία χρόνια εισπράχτηκαν από την πώληση προϊόντων της ΛΑΡΚΟ άλλα 300 εκατομμύρια ευρώ. Χάθηκαν τουλάχιστον άλλα 700 εκατομμύρια ευρώ από τη συρρίκνωση και τη διακοπή της παραγωγής.

Αυτά τα χρήματα ήταν υπεραρκετά ώστε η ΛΑΡΚΟ να εκσυγχρονιστεί και να αναπτυχθεί παραπέρα ανοίγοντας νέες θέσεις εργασίας.

Αντί αυτού, πλέον στα τρία μεταλλεία και το λιγνιτωρυχείο που διαθέτει δεν πραγματοποιείται καμία εξορυκτική δραστηριότητα, στο μεταλλουργικό συγκρότημα στη Λάρυμνα από τα πέντε ηλεκτροκάμινα και τις τέσσερις περιστροφικές καμίνους που λειτουργούσαν δε λειτουργεί τίποτα. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα μετά από τρία χρόνια «εξυγίανσης» και 100 εκ από τον κρατικό προϋπολογισμό, από 1800 τόνους νικελίου/ μήνα που είχε δυνατότητα να παράγει, να μην παράγει καθόλου. Δηλαδή απαξιώθηκε εντελώς για να δοθεί σήμερα έναντι «πινακίου φακής».

Αυτό το σχέδιο είχε στόχο να καλύψει την «γύμνια» του σήμερα, το άνοιγμα των οικονομικών προσφορών, που αν είναι στο οικονομικό ύψος που αναφέρουν διάφορα δημοσιεύματα, πρόκειται για σκάνδαλο «μεγατόνων» . Με βάση τα δημοσιεύματα, εργοστάσιο, εγκαταστάσεις, εξοπλισμός, πάνω από 1 εκατομμύριο στρέμματα γης που περιέχουν νικέλιο και κοβάλτιο, λιμάνια, 2 εργατικοί οικισμοί 1000 περίπου διαμερισμάτων κ.α. δίνονται με 5 ευρώ το στρέμμα.

Όπως αναφέρουν τα δημοσιεύματα, στο διαγωνισμό που πραγματοποιεί ο Ειδικός Διαχειριστής τα μοναδικά μεταλλεύματα νικελίου στην Ευρωπαϊκή Ένωση είναι έτοιμα να εκποιηθούν ή έναντι του γελοίου ποσού του 1,5 εκατομμυρίου ευρώ που πρόσφεραν οι Ιρλανδοί ή έναντι του εξευτελιστικού ποσού των 10 χιλιάδων ευρώ που πρόσφερε η κοινοπραξία της ΓΕΚ – ΤΕΡΝΑ, στο διαγωνισμό του Ειδικού Διαχειριστή.

Στο διαγωνισμό που πραγματοποίησε το ΤΑΙΠΕΔ το μοναδικό εργοστάσιο παραγωγής σιδηρονικελίου στην Ευρωπαϊκή Ένωση είναι έτοιμο να εκποιηθεί έναντι 5 εκατομμυρίων ευρώ. Δηλαδή η «επένδυση» έχει δυνατότητα αποπληρωμής σε 3 ημέρες παραγωγής.

Σήμερα, 3 χρόνια μετά την έναρξη της εκκαθάρισης, με κομμένους μισθούς, χωρίς δώρα εορτών, χωρίς επίδομα αδείας, με συμβάσεις ορισμένου χρόνου ή καθεστώς εργολαβιών οι εργαζόμενοι ζουν στην ανασφάλεια. Συνοπτικά η κατάσταση που βιώνουν είναι η εξής :
• Υπάρχουν μικροεργολάβοι - αυτοαπασχολούμενοι που έχουν 3 μήνες να κάνουν μεροκάματο.
• Οι μεγαλοεργολάβοι δουλέμποροι παίζουν και εκβιάζουν με απολύσεις, προκειμένου να κερδοσκοπήσουν ακόμα περισσότερο.
• Σύμφωνα με το νομοθετικό χρονοδιάγραμμα, όλοι οι εργαζόμενοι, άπαντες, το επόμενο διάστημα θα βρεθούν στο ταμείο ανεργίας και θα «πάρουν σειρά» για την απορρόφησή τους σε προγράμματα «κοινωφελούς εργασίας» και του «ταμείου παγκοσμιοποίησης», δηλαδή ειδικά προγράμματα ανεργίας.
• Αντιμετωπίζουν τη γενική ακρίβεια στα είδη πλατιάς κατανάλωσης, στην ενέργεια, σε όλες τις πτυχές της ζωής, με έντονο το αίσθημα της απόγνωσης μιας και δε διαφαίνεται σύντομα έως και καθόλου η επαναλειτουργία της ΛΑΡΚΟ, βάσει των δεδομένων.
• Η λειτουργία της ΛΑΡΚΟ έχει σταματήσει από την 1η Αυγούστου του 2022, σε μία περίοδο που οι τιμές του νικελίου έχουν σταθεροποιηθεί στις 30.000 δολάρια /τόνο νικελίου , χωρίς να γίνεται καμία προετοιμασία επαναλειτουργίας.

Η κυβέρνηση οφείλει να τοποθετηθεί και να απαντήσει στους εξής προβληματισμούς:
• Πώς το σχέδιο που υλοποιεί διασφαλίζει την επαναλειτουργία της ΛΑΡΚΟ ;
• Ως πότε θα εξυπηρετεί ημετέρους- εργολάβους, ακόμα κι όταν την εκβιάζουν ανοιχτά προκειμένου να κερδοσκοπήσουν ακόμα περισσότερο, με την εργαλειοποίηση των εργαζομένων που είναι τα μόνιμα θύματα. Ως πότε θα τους κρατάει στο εργοστάσιο παρότι είναι κοινή παραδοχή ότι οι εργαζόμενοι που εργάζονται σ αυτούς καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες της ΛΑΡΚΟ και η ενσωμάτωσή τους πέραν από δίκαιο αίτημα, είναι και πιο συμφέρουσα λύση και για την ίδια τη ΛΑΡΚΟ. Γιατί δεν προχωράει στην ενσωμάτωσή τους στη ΛΑΡΚΟ, πετώντας έξω τους δουλέμπορους εργολάβους;
• Πώς και πότε θα επιστρέψει τις περικοπές των εργαζομένων της τελευταίας τριετίας;
• Πότε θα επαναφέρει τα δώρα εορτών και το επίδομα αδείας;
• Πώς θα καταβάλει τη διαφορά που προκύπτει στις αποζημιώσεις σύμφωνα με τις ΣΣΕ;
• Πώς θα καταβάλει τα προβλεπόμενα από το ασφαλιστήριο ζωής;

Με βάση την πάγια θέση μας για την αξιοποίησή του ορυκτού πλούτου και της ΛΑΡΚΟ πιο συγκεκριμένα, καταθέτουμε την ακόλουθη τροπολογία που αφενός εναρμονίζεται και καλύπτει τα αιτήματα των εργαζομένων και αφετέρου έστω και στο «σημείο μηδέν» δύναται να διασφαλίσει τη συνέχιση της λειτουργίας της ΛΑΡΚΟ προς όφελος εργαζομένων και όλου του ελληνικού λαού.

 

ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ – ΠΡΟΣΘΗΚΗ
Στο σχέδιο νόμου του Υπουργείου Οικονομικών «Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/2235 - Κύρωση Πρόσθετης Πράξης στο Νέο Συνυποσχετικό μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της Ναυτιλιακής Κοινότητας και φορολογικές ρυθμίσεις για τη ναυτιλία - Επείγουσες φορολογικές και τελωνειακές ρυθμίσεις - Θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας της Κεντρικής Μονάδας Κρατικών Ενισχύσεων και του Δικτύου Κρατικών Ενισχύσεων - Μισθολογικές ρυθμίσεις και άλλες διατάξεις»
Προστίθεται άρθρο ως εξής:
ΑΡΘΡΟ
1.Α. Από τη δημοσίευση του παρόντος, το άρθρο 21 Ν. 4664/2020 καταργείται. Επίσης καταργείται και η εξουσία του Ειδικού Διαχειριστή, όπως αυτή του αποδόθηκε από την απόφαση του Μονομελούς Εφετείου Αθηνών υπ’ αριθμό 1407/2020 με την οποία διορίστηκε.
Β. Οι Συμβάσεις Εργασίας Ορισμένου Χρόνου όπως αυτές διαμορφώθηκαν μετά την ομαδική απόλυση όλων των εργαζομένων στις 27 Ιουλίου 2022 και ανανεώθηκαν χωρίς διακοπή στις 27 Σεπτεμβρίου και 27 Νοεμβρίου 2022, μετατρέπονται σε Συμβάσεις Εργασίας Αορίστου Χρόνου.
Γ. Καταργείται κάθε απασχόληση εργαζόμενου μέσα από το καθεστώς του ενοικιαζόμενου ή του εργαζομένου της Εργολαβίας ή του Δελτίου Παροχής Υπηρεσιών σε πάγιες και διαρκείς ανάγκες της ΛΑΡΚΟ παραγωγής, συντήρησης, καθαριότητας και φύλαξης. Οι εργαζόμενοι αυτοί ενσωματώνονται απευθείας στη ΛΑΡΚΟ με Σύμβαση Εργασίας Αορίστου Χρόνου.
Δ. Πράξεις του Ειδικού Διαχειριστή, από το διορισμό του μέχρι και σήμερα, που αφορούν την μεσοσταθμική μείωση του μισθολογικού κόστους της επιχείρησης κατά 25% συμπεριλαμβανομένης της κατάργησης των δώρων εορτών, του επιδόματος αδείας και του επιδόματος παραγωγής, ακυρώνονται.
Ε. Καταβάλλονται στους εργαζόμενους και σε όσους αποχώρησαν, εφάπαξ από τον Κρατικό Προϋπολογισμό και εντός τριών (3) μηνών, οι περικοπές που έχουν υποστεί δυνάμει του άρθρ. 21 παρ.3 παρ.α’ Ν. 4664/2020 και για το διάστημα που εργάστηκαν.
ΣΤ. Καταβάλλεται στους εργαζόμενους και σε όσους αποχώρησαν, εφάπαξ από το κρατικό προϋπολογισμό και εντός έξι (6) μηνών, η διαφορά στην αποζημίωση απόλυσης που έλαβαν στις 27 Ιουλίου 2022 ή το ποσό που δεν έχουν λάβει από την αποζημίωσή τους όσοι αποχώρησαν προ Ειδικής Διαχείρισης, όπως αυτό προκύπτει σύμφωνα με τις Επιχειρησιακές και Ατομικές Συμβάσεις Εργασίας μεταξύ των Σωματείων ή των ίδιων των εργαζομένων και της Γενικής Μεταλλευτικής Μεταλλουργικής ΛΑΡΚΟ Α.Ε. Για όσους εργαζόμενους έχουν απασχοληθεί στη ΛΑΡΚΟ με το καθεστώς του Δελτίου Παροχής Υπηρεσιών ή των εργολαβιών, ο χρόνος εργασίας με αυτά τα καθεστώτα αναγνωρίζεται ως πραγματικός χρόνος εργασίας στην ίδια τη ΛΑΡΚΟ, κατ’ επέκταση και μετρά στον υπολογισμό της αποζημίωσης.
Η. Καταβάλλεται στους εργαζόμενους και σε όσους αποχώρησαν, εφάπαξ από το κρατικό προϋπολογισμό και εντός εννέα (9) μηνών, το ποσό που προκύπτει από το ασφαλιστήριο συμβόλαιο ζωής που είχαν οι εργαζόμενοι ως συμβατική παροχή της ΛΑΡΚΟ. Επίσης καταβάλλεται το ποσό που δεν έχουν λάβει από το ασφαλιστήριο συμβόλαιο όσοι αποχώρησαν προ Ειδικής Διαχείρισης.
Θ. Ανοίγουν υποχρεωτικά εντός 30 ημερών από τη δημοσίευση της παρούσας οι διαπραγματεύσεις σύναψης Επ.ΣΣΕ με βάση την τελευταία συμφωνημένη και μη υπογεγραμμένη. Η προϋπηρεσία των εργαζομένων στην ΛΑΡΚΟ με εξαρτημένη σύμβαση εργασίας σε αυτή ή μέσω των καθεστώτων των εργολαβιών και των δελτίων παροχής υπηρεσιών, αναγνωρίζεται υποχρεωτικά για όλα τα ζητήματα που αφορούν τους εργαζόμενους και τα δικαιώματά τους, με εξαίρεση την ημερομηνία πρόσληψης σε μελλοντική απόλυση όπου για όσους έχουν εργαστεί πριν στις 27 Ιουλίου 2022 και εργάζονται με τη δημοσίευση του παρόντος η ημερομηνία πρόσληψης θα είναι η 27 Ιουλίου του 2022.
Ι. Με τη δημοσίευση του παρόντος καταβάλλεται εφάπαξ από το κρατικό προϋπολογισμό, στο ακέραιο και μέσα σε διάστημα 30 ημερών, αποζημίωση στα θύματα εργατικών ατυχημάτων και σε περίπτωση που αυτά δεν βρίσκονται στη ζωή, στους νόμιμους δικαιούχους.

2. Η διοίκηση της «ΛΑΡΚΟ» θα ασκείται από Πενταμελή Εκτελεστική Επιτροπή που θα διορίζεται απευθείας με Κοινή Υπουργική Απόφαση των Υπουργείων Οικονομικών και Περιβάλλοντος, αποτελούμενη από δύο (2) μηχανικούς παραγωγής (μεταλλειολόγους- μεταλλουργούς μηχανικούς), έναν (1) μηχανικό μηχανολογικής συντήρησης, έναν (1) μηχανικό ηλεκτρολογικής συντήρησης και έναν (1) οικονομολόγο, ενώ όλα τα μέλη πρέπει να έχουν τουλάχιστον 10ετή προϋπηρεσία στη «ΛΑΡΚΟ». Οι αποφάσεις της Επιτροπής θα λαμβάνονται με σχετική πλειοψηφία, τα δε αξιώματα αυτής θα κατανέμονται με την ίδια ως άνω ΚΥΑ. Στις συνεδριάσεις της Επιτροπής, χωρίς δικαίωμα ψήφου, μπορούν να παρίστανται πέντε εκπρόσωποι της αντιπροσωπευτικότερης συνδικαλιστικής οργάνωσης των εργαζομένων στην επιχείρηση, ένας από κάθε χώρο εργασίας, οι οποίοι θα ορίζονται από την οργάνωση και θα γνωστοποιούνται στον Πρόεδρο της Επιτροπής.

3.Η Εκτελεστική Επιτροπή διοικεί, εκπροσωπεί την επιχείρηση έναντι τρίτων ως προς τη διεκπεραίωση των καθημερινών της συναλλαγών, τη διαχειρίζεται και μπορεί να αποφασίζει ενδεικτικά, τη διαπραγμάτευση με τους παρόχους, προμηθευτές και εργολάβους της επιχείρησης, τη διατήρηση ή μη των πάσης φύσεως συμβάσεων της επιχείρησης ή τον περιορισμό της λειτουργίας της. Προς τον σκοπό της συνέχισης λειτουργίας της επιχείρησης μεταβίβασης, η Ε.Ε. δύναται να αιτείται την έκδοση ή ανανέωση διοικητικών αδειών κάθε είδους ή και να προβαίνει σε δικαιοπραξίες αναγκαίες για τη λειτουργία της εταιρείας ή που σκοπούν στην επωφελέστερη εκμετάλλευση του ενεργητικού. Κάθε τρίμηνο η Ε.Ε. είναι υποχρεωμένη να καταθέτει έκθεση ενημέρωσης πεπραγμένων στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής.

4. Το σύνολο των μετοχών της «ΛΑΡΚΟ» μεταβιβάζεται αναγκαστικά στην κυριότητα του Ελληνικού Δημοσίου. Σε αντάλλαγμα της μεταβίβασης αυτής, οι οφειλές της «ΛΑΡΚΟ» προς το Ελληνικό Δημόσιο διαγράφονται ή περιορίζονται. Το παθητικό της εταιρείας θα προσδιοριστεί με έκθεση εκτίμησης παθητικού που οφείλει να συντάξει εντός προθεσμίας δεκαπέντε (15) ημερών από την ανάληψη καθηκόντων, η Εκτελεστική Επιτροπή της παρ.1 του παρόντος, η οποία κοινοποιείται στον Υπουργό Περιβάλλοντος.

5. Από τη δημοσίευση του παρόντος αναστέλλονται αυτοδικαίως όλα τα ατομικά καταδιωκτικά μέτρα των πιστωτών κατά της «ΛΑΡΚΟ» προς ικανοποίηση ή εκπλήρωση απαιτήσεων τους. Ιδίως απαγορεύεται η έναρξη ή συνέχιση της αναγκαστικής εκτέλεσης, η άσκηση αναγνωριστικών ή καταψηφιστικών αγωγών, η συνέχιση των δικών επ’ αυτών, η άσκηση ή εκδίκαση ένδικων μέσων, η έκδοση πράξεων διοικητικής ή φορολογικής φύσεως, ή η εκτέλεση τους σε στοιχεία της περιουσίας της «ΛΑΡΚΟ». Πράξεις κατά παράβαση της ανωτέρω αναστολής είναι απολύτως άκυρες.

6. Εντός τριάντα (30) ημερών από την κοινοποίηση της έκθεσης εκτίμησης παθητικού στον Υπουργό Περιβάλλοντος, θα καταβάλλεται από τον κρατικό προϋπολογισμό ποσοστό ίσο με το 30% των περιλαμβανόμενων στην ανωτέρω έκθεση οφειλών της «ΛΑΡΚΟ» προς τους πιστωτές, πλην του Ελληνικού Δημοσίου και της ΔΕΗ. Εντός του πρώτου εξαμήνου του 2023 η Εκτελεστική Επιτροπή οφείλει να διαπραγματευθεί με όλους τους πιστωτές της επιχείρησης για τον τρόπο και χρόνο εξόφλησης των απαιτήσεών τους και να υποβάλει το σχετικό αποτέλεσμα στον Υπουργό Οικονομικών, προς έγκριση και εκτέλεση. Για την ΔΕΗ με ευθύνη του αρμόδιου Υπουργείου δημιουργείται επιτροπή όπου θα διερευνήσει πόσες μεγαβατώρες έχει καταναλώσει διαχρονικά η ΛΑΡΚΟ και με τι τιμή. Η κάθε περίοδος κατανάλωσης Ηλεκτρικής Ενέργειας θα συγκριθεί με τις Ευρωπαϊκές τιμές κατανάλωσης. Εφόσον  γίνει αυτό θα υπολογιστεί πόσο συνολικά θα έπρεπε να είχε πληρώσει η ΛΑΡΚΟ μέχρι σήμερα στη ΔΕΗ και πόσο έχει πληρώσει.  Η διαφορά που θα προκύψει θα καταβληθεί το 30% άμεσα, όπως σε όλους τους πιστωτές και το υπόλοιπο θα ρυθμιστεί σε χρονικό ορίζοντα.

7. Η νέα διοίκηση έχει την υποχρέωση να καταθέσει στο αρμόδιο υπουργείο και να κοινοποιήσει στη βουλή και τους εργαζόμενους έκθεση προγραμματισμού:
i. Άμεσης Μεγίστης παραγωγικής δυνατότητας με παράλληλο προγραμματισμό συντήρησης επισκευών εκσυγχρονισμού.
ii. Πενταετές πλάνο με προοπτική η ΛΑΡΚΟ να έχει το δικό της ιδιόκτητο βαρύ εξοπλισμό εξορύξεις για όλες τις εργασίες όπου θα το συντηρεί στα δικά της συνεργεία.
iii. Πενταετές πλάνο αντικατάστασης μηχανημάτων και εγκαταστάσεων με προοπτική η ΛΑΡΚΟ να έχει ιδιόκτητες δυνατότητες κατασκευών επισκευών και προληπτικής συντήρησης.
iv. Πενταετές πλάνο κατασκευής μονάδας εμπλουτισμού και παραγωγής ανοξείδωτου χάλυβα, κοβαλτίου και καθαρού νικελίου.
v. Πενταετές πλάνο κατασκευής μονάδων αξιοποίησης όλων των υποπροϊόντων της με προοπτική αξιοποίησης της κυρίας παραγωγή της και των υποπροϊόντων μέχρι την τελική μεταποίηση.

8. Η νέα διοίκηση σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες έχει την υποχρέωση μέσα σε διάστημα έξι μηνών να παρουσιάσει ειδικευμένο, αναλυτικό πρόγραμμα άμεσης προσαρμογής και συμμόρφωσης της ΛΑΡΚΟ με τον ΚΜΛΕ, τα παγκόσμια μέτρα υγιεινής και Ασφάλειας και τις συστάσεις των εργαζομένων. Σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες έχει την υποχρέωση εντός έξι μηνών να παρουσιάσει σχέδιο συμμόρφωσης περιβαλλοντικών επιπτώσεων.

9. Τα μέλη της Εκτελεστικής Επιτροπής ευθύνονται μόνο για δόλο και βαριά αμέλεια. Επίσης, δεν προσωποκρατούνται ούτε υπέχουν οποιαδήποτε αστική, ποινική ή άλλη ευθύνη για χρέη της υπό ειδική διαχείριση εταιρίας, ανεξάρτητα από το χρόνο βεβαίωσης τους και το χρόνο στον οποίο ανάγονται.
10. Κάθε άλλη γενική ή ειδική διάταξη που αντίκειται στις διατάξεις του παρόντος ή αφορά σε θέματα που ρυθμίζονται από αυτό δεν ισχύει.


Αθήνα, 1 Δεκεμβρίου 2022
Οι προτείνοντες Βουλευτές
ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΠΑΠΑΡΗΓΑ ΑΛΕΚΑ
ΜΑΡΙΝΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΠΑΦΙΛΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ
ΜΑΝΩΛΑΚΟΥ ΔΙΑΜΑΝΤΩ
ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ
ΓΚΙΟΚΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
ΔΕΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
ΚΑΝΕΛΛΗ ΛΙΑΝΑ
ΚΑΤΣΩΤΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΚΟΜΝΗΝΑΚΑ ΜΑΡΙΑ
ΛΑΜΠΡΟΥΛΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΝΙΚΟΣ
ΣΤΟΛΤΙΔΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ
ΣΥΝΤΥΧΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ